Navigatie

Retourneren

Voldoet de aankoop niet helemaal aan uw verwachting ? Of heeft u spijt van uw aankoop ?   U kunt uw bestelling zonder opgave van reden aan ons retourneren indien:

  • u uw bestelling binnen 14 dagen (na melding) aan ons retourneert;
  • het artikel compleet en onbeschadigd is en indien mogelijk in originele verpakking.

Wanneer u een artikel wilt retourneren, dient u contact met ons op te nemen via de mail  (info@dewilgenkrans.nl)  of via de contact pagina. Dit dient u te doen binnen 14 dagen nadat u de bestelling in ontvangst hebt genomen. Wij sturen u vervolgens een bevestiging met een retourformulier dat u bij de retourzending toe kunt voegen, u kunt dit formulier ook hier downloaden.

Het retouradres is:  De Wilgenkrans     Pr frederikstraat 53     5951BR Belfeld

U kunt het pakket retour zenden via een PostNL Postkantoor of Servicepunt (kijk op www.postnl.nl voor het dichtstbijzijnde adres). 

De kosten van het retour zenden zijn voor eigen rekening. Alleen indien een product buiten uw schuld om defect of beschadigd is, kan De Wilgenkrans besluiten de door u gemaakte kosten van de retourzending te vergoeden.

De Wilgenkrans is niet aansprakelijk voor het kwijtraken van zendingen of schade tijdens transport. Zorg daarom ook altijd voor een goede, neutrale verpakking. Wanneer u het pakket retour stuurt, zorg er dan voor dat het voldoende gefrankeerd is. De Wilgenkrans kan helaas geen zendingen onder rembours aannemen en deze zendingen worden dan ook automatisch geweigerd.

De mogelijkheid om het retourpakket te komen langsbrengen, is ook mogelijk, dit kan op afspraak.

Op het moment dat wij uw retourzending hebben ontvangen, zullen wij binnen 14 dagen het verschuldigde bedrag naar het gebruikte rekeningnummer overmaken. 

 

 

Beschadigingen

Is uw bestelling beschadigd aangekomen? Wanneer u aan de buitenkant van het pakket al een beschadiging kunt zien, neem het pakket dan niet aan en vraag dan aan de bezorger om hier meteen melding van te maken.

Wanneer u het pakket al in ontvangst hebt genomen en er later achter komt dat de verpakking beschadigd is, controleer dan of er een defect aan het product is. Indien dat het geval is, neemt u dan zo snel mogelijk na constatering contact op met De Wilgenkrans (info@dewilgenkrans.nl). We laten u dan zo snel mogelijk weten of we het product kunnen vervangen of dat we het aankoopbedrag terug storten. Indien wij vragen om beschadigde product te retourneren, zullen wij de retourkosten vergoeden.

© 2017 - 2018 De Wilgenkrans | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.