Retourneren

Voldoet de aankoop niet helemaal aan uw verwachting ? Of heeft u spijt van uw aankoop ?  U kunt uw bestelling zonder opgave van reden aan ons retourneren indien:

  • u uw bestelling binnen 14 dagen (na melding) aan ons retourneert;
  • het artikel compleet en onbeschadigd is en in originele verpakking.

(Verse) toeven / kransen en andere groendecoraties kunnen niet geretourneerd worden. Ook sale artikelen kunnen niet geretourneerd worden. 

Wanneer u een artikel wilt retourneren, dient u contact met ons op te nemen via de mail  (info@dewilgenkrans.nl)  of via de contact pagina. Dit dient u te doen binnen 14 dagen nadat u de bestelling in ontvangst hebt genomen. Wij sturen u vervolgens een bevestiging met een retourformulier dat u bij de retourzending toe kunt voegen, u kunt dit formulier ook hier downloaden.

Het retouradres is: 

De Wilgenkrans     

Pr. Frederikstraat 53     

5951 BR  BELFELD

U kunt het pakket retour zenden via een PostNL Postkantoor of Servicepunt (kijk op www.postnl.nl voor het dichtstbijzijnde adres). 

De kosten van het retour zenden zijn voor eigen rekening. Alleen indien een product buiten uw schuld om defect of beschadigd is, kan De Wilgenkrans besluiten de door u gemaakte kosten van de retourzending te vergoeden.

De Wilgenkrans is niet aansprakelijk voor het kwijtraken van zendingen of schade tijdens transport. Zorg daarom ook altijd voor een goede, neutrale verpakking. Wanneer u het pakket retour stuurt, zorg er dan voor dat het voldoende gefrankeerd is. De Wilgenkrans kan helaas geen zendingen onder rembours aannemen en deze zendingen worden dan ook automatisch geweigerd.

De mogelijkheid om het retourpakket te komen langsbrengen, is ook mogelijk, dit kan op afspraak.

Op het moment dat wij uw retourzending hebben ontvangen, zullen wij binnen 14 dagen het verschuldigde bedrag naar het gebruikte rekeningnummer overmaken. 

 

 

Beschadigingen

Is uw bestelling beschadigd aangekomen? Wanneer u aan de buitenkant van het pakket al een beschadiging kunt zien, neem het pakket dan niet aan en vraag dan aan de bezorger om hier meteen melding van te maken.

Wanneer u het pakket al in ontvangst hebt genomen en er later achter komt dat de verpakking beschadigd is, controleer dan of er een defect aan het product is. Indien dat het geval is, neemt u dan zo snel mogelijk (binnen 14 dagen na ontvangst van bestelling) contact op met De Wilgenkrans (info@dewilgenkrans.nl). We laten u dan zo snel mogelijk weten of we het product kunnen vervangen of dat we het aankoopbedrag terug storten. Indien wij vragen om beschadigde product te retourneren, zullen wij de retourkosten vergoeden.

© 2017 - 2020 De Wilgenkrans | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel